هر سوالی داری اینجا جوابش رو پیدا کن!
عضویت و دسترسی
چگونه میتوانم عضو فضای کار اشتراکی آرتیکس شوم؟
با تکمیل فرآیند ثبتنام آنلاین و انتخاب پلتفرم مناسب، عضویت شما فعال شده و امکان دسترسی به امکانات و رویدادهای آرتیکس فراهم میگردد.
آیا عضویت تنها به صورت ماهانه ارائه میشود یا امکان استفاده روزانه و هفتگی نیز وجود دارد؟
آرتیکس فضاهای متنوع روزانه و ماهانه ارائه میدهد تا اعضا بتوانند بر اساس نیاز خود، گزینه مناسب را انتخاب نمایند.
آیا اعضا قادر به استفاده همزمان چند نفره از فضا هستند؟
بله، فضاهای گروهی برای تیمهای کوچک و استارتاپها موجود است که امکان استفاده همزمان از میزها و سایر امکانات را فراهم میآورد.
پس از تکمیل ثبتنام، چه زمانی دسترسی من فعال میشود؟
معمولاً دسترسی بلافاصله پس از تکمیل ثبتنام و پرداخت فعال میگردد و یک ایمیل تأیید برای شما ارسال خواهد شد.
شرایط لغو عضویت و بازپرداخت به چه صورت است؟
اعضا میتوانند در هر زمان سفارش خود را لغو نمایند. شرایط بازپرداخت بسته به نوع سفارش متفاوت بوده و جزئیات آن در قوانین عضویت قید شده است.
چرا داشتن حساب کاربری در آرتیکس ضروری است؟
حساب کاربری به اعضا امکان میدهد تا به تمامی امکانات فضای کار اشتراکی دسترسی پیدا کنند ، در رویدادها و ورکشاپها شرکت نمایند و از قابلیتهای شبکهسازی و مدیریت پروژههای خود بهرهمند شوند. همچنین، تمامی تعاملات و رزروها از طریق حساب کاربری پیگیری میگردد.
فضای کار اشتراکی آرتیکس
چه امکاناتی در فضای کار اشتراکی آرتیکس ارائه میشود؟
فضای کار اشتراکی آرتیکس شامل میزهای اختصاصی و اشتراکی، اتاق کار اختصاصی اینترنت پرسرعت، اتاقهای جلسات، اتاق رویداد، تجهیزات اداری مانند پرینتر و اسکنر، فضایی برای استراحت و کافیشاپ میباشد. تمامی امکانات با رعایت استانداردهای حرفهای فراهم شدهاند.
آیا امکان رزرو میز یا اتاق جلسات و کنفرانس وجود دارد؟
بله، اعضا میتوانند از طریق پنل کاربری خود، میزهای اختصاصی، اتاق جلسات وکنفرانس را پیش از استفاده رزرو نمایند.
چه قوانینی برای استفاده از فضای کار وجود دارد؟
استفاده از فضای کار اشتراکی منوط به رعایت قوانین و مقررات داخلی است. این قوانین شامل حفظ آرامش، رعایت حقوق سایر اعضا، نگهداری تجهیزات و رعایت ساعات کاری میباشد.
آیا محدودیتی برای استفاده از فضای کار در ساعات مختلف روز وجود دارد؟
فضای کار اشتراکی آرتیکس در ساعات مشخصی ۸:۰۰ الی ۲۱:۰۰ قابل استفاده است و دسترسی اعضا مطابق با ففضای انتخابی تعیین میشود. تمامی اعضا موظف به رعایت ساعت کاری و قوانین حضور در فضا هستند.
چه تجهیزات و خدمات پشتیبانی در فضای کار ارائه میشود؟
علاوه بر اینترنت پرسرعت و تجهیزات اداری، اعضا میتوانند از خدمات پشتیبانی فنی، مشاوره در استفاده از تجهیزات و راهنماییهای لازم برای برگزاری جلسات و ورکشاپها بهرهمند شوند.
آیا در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی میتوان از فضای آرتیکس استفاده کرد؟
در حال حاضر، مجموعه در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی تعطیل می باشد. ولی اعضای آرتیکس همه روزه میتوانند از فضای کافه بهره مند شوند.
رویدادها و شبکهسازی
چگونه میتوانم در ورکشاپها و رویدادهای آموزشی آرتیکس ثبتنام کنم؟
اعضا میتوانند از طریق پنل کاربری و انتخاب دوره های آموزشی در بالای صفحه و انتخاب «رویدادها» و یا «ورکشاپ ها»، ورکشاپ یا رویداد مورد نظر را انتخاب و فرآیند ثبتنام آنلاین را تکمیل نمایند.
چه نوع رویدادها و جلساتی برای شبکهسازی برگزار میشود؟
در فضای آرتیکس رویدادهای روزانه، هفتگی و ماهانه شامل جلسات شبکهسازی، سمینارهای تخصصی، میزگردهای گروهی و ورکشاپهای مهارتآموزی را برگزار میگردد که هدف آن ایجاد تعامل و فرصتهای همکاری بین اعضا است.
آیا فرصتهایی برای همکاری بین استارتاپها و افراد فراهم میشود؟
بله، اعضا از طریق رویدادها و پنل شبکهسازی میتوانند پروژهها و نیازهای خود را معرفی کرده و فرصتهای همکاری با سایر اعضا را شناسایی نمایند.
آیا امکان دسترسی به منتورینگ و راهنمایی تخصصی وجود دارد؟
بله، آرتیکس منتورها و مشاوران مجرب را برای راهنمایی اعضا در حوزههای مختلف استارتاپی و خلاقانه در دسترس قرار میدهد.
چگونه میتوانم در رویدادهای آنلاین شرکت کنم؟
برای رویدادهای آنلاین، لینک دسترسی و دستورالعمل شرکت در رویداد از طریق ایمیل یا پنل کاربری ارسال میشود و اعضا میتوانند بهصورت همزمان در جلسات شرکت نمایند.
آیا شرکت در رویدادها برای همه اعضا رایگان است؟
برخی رویدادها شامل هزینه ثبتنام هستند که در صفحه هر رویداد مشخص شده است. رویدادهای عمومی و شبکهسازی برای اعضای فعال معمولاً رایگان برگزار میشوند.
چگونه میتوانم نشست یا رویداد خود را در آرتیکس برگزار کنم؟
اعضا و سازمانها میتوانند با مراجعه با تماس با مجموعه، اطلاعات رویداد شامل نوع، زمان، تعداد شرکتکنندگان و نیازمندیهای فنی را ثبت نمایند. پس از بررسی و تأیید تیم آرتیکس، امکان استفاده از فضای کار و امکانات مرتبط برای برگزاری رویداد فراهم میشود.
حمایت و خدمات تکمیلی
چگونه میتوانم از خدمات مشاوره تخصصی آرتیکس بهرهمند شوم؟
اعضا میتوانند از طریق پنل کاربری، درخواست مشاوره تخصصی در حوزههای استارتاپی، بازاریابی، مدیریت پروژه و خلاقیت را ثبت کرده و تیم آرتیکس با شما تماس می گیرد.
در صورت نیاز به پشتیبانی فنی یا راهنمایی، چگونه میتوانم ارتباط برقرار کنم؟
اعضا میتوانند از طریق چت آنلاین، ایمیل یا شماره تماس پشتیبانی و حتی ارتباط در صفحه ی رسمی آرتیکس در فضای اجتماعی، با تیم فنی و پشتیبانی آرتیکس در ارتباط باشند و پاسخ سریع و حرفهای دریافت کنند.
آیا امکان معرفی پروژه یا استارتاپ خود به جامعه آرتیکس وجود دارد؟
بله، اعضا میتوانند پروژهها و استارتاپهای خود را در پنل معرفی نمایند و از طریق رویدادها و شبکهسازی، فرصتهای همکاری و منتورینگ با سایر اعضا را پیدا کنند.
چگونه میتوانم از فرصتهای سرمایهگذاری و همکاری مطلع شوم؟
آرتیکس از طریق صفحه ی رسمی در شبکه اختماعی، کانال باشگاه مشتریان و رویدادهای شبکهسازی، اطلاعات مربوط به فرصتهای سرمایهگذاری، همکاری و منتورینگ را در دسترس اعضا قرار میدهد تا امکان بهرهمندی حداکثری از فرصتها فراهم شود.
چگونه اطلاعات به روز آرتیکس را بدست بیاورم،
اولین اطلاعیه های مرتبط با کلاس ها و نشست های آرتیکس در صفحه ی رسمی شبکه ی اجتماعی آرتیکس منتشر می گردد و نوع و لینک ثبت نام اطلاع رسانی می گردد.
مسائل مالی و پرداخت
هزینه عضویت در آرتیکس چگونه تعیین میشود؟
هزینه عضویت بر اساس نوع سفارش انتخابی (روزانه، هفتگی، ماهانه یا گروهی) و امکانات در دسترس اعضا تعیین میگردد. زمانی که سفارش خود را انتخاب کنید هزینه و لینک پرداخت مشخص می گردد.
روشهای پرداخت چه هستند؟
اعضا میتوانند هزینه عضویت را از طریق درگاههای آنلاین در سایت و مراجعه حضوری پرداخت نمایند.
آیا برای سفارشهای بلندمدت یا گروهی تخفیف ارائه میشود؟
بله، آرتیکس برای ارائه خدمات های بلندمدت و اعضای گروهی تخفیفهای ویژه ارائه میدهد.
آیا پرداخت به صورت خودکار تمدید میشود؟
پرداخت ها به صورت خودکار تمدید نمیشود و اعضا برای تمدید خدمات باید مجددا سفارش خود را ثبت کنند.
در صورت لغو سفارش، باز پرداخت طی چه زمان و به چه صورت امکان پذیر است؟
پروسه ی بازپرداخت سفارش لغو شده پس از درخواست کاربر، بررسی و تایید مجموعه به بخش مالی ارجاع داده می شود و این مراحل در اسرع وقت توسط مجموعه رسیدگی می گردد.
